Tuesday, January 26, 2010

Status Saya Buat Masa Ini..

BY zuhdi 12 comments

Saya sekarang ni kais pagi makan pagi, kais petang makan petang.. Lepas ni makan nasi putih dengan air kosong je kat restoran.. Twisties dengan maggie pun dah naik harga skang, jadi beli kuaci lebih jimat..


12 comments:

  1. hahahaha. ciannya. mahal sangat ke harga sekarang?

    ReplyDelete
  2. adatlah kan, dh namanya student... nnti bila dh start keje... mkn selagi mahu okay

    ReplyDelete
  3. Makan kasi seimbang dik. nanti lemah nak belajar pun susah. ok? :)

    ReplyDelete
  4. lu ape citer? lame x dgr berite. sombong a lu skang. cis.

    ReplyDelete
  5. situasi nie bkn dialami oleh warga pelajar sahaja, warga pekerja pun sama jugak

    ReplyDelete
  6. Salam,

    Jangan lepaskan peluang utk memenangi 4GB Kingston Data Traveler atau 250GB Maxtor External Hard Disk.

    Sila layari:
    http://emilayusof.com/2010/01/blog-survey/

    ReplyDelete
  7. erk....Allah uji tuu..
    kat mane ek kejadian ni berlaku?hehe

    ReplyDelete
  8. bgs ahh zuhdi,, mkn kuaci cm hamster die.. wahahhaa

    ReplyDelete
  9. jom mkn kfc sy belanje hehe-http://zaimzero.blogspot.com/2011/04/snake-in-toilet.html

    ReplyDelete

Mari kita berlatih menaip...