Thursday, October 22, 2009

Blogger Kontroversi Kini Kembali Menaip...

BY zuhdi IN , , , 20 comments

Setelah kembali dari misi menyelamatkan dunia, kini saya kembali menyentuh keyboard. Saya mendapat tahu, ramai pembaca blog ini mengalami kerisauan yang teramat sangat apabila mengetahui saya terlibat dalam kemalangan beberapa bulan yang lalu. Jangan risau, keadaan saya kini sudah sihat seperti sediakala. Walaupun terdapat beberapa parut pada tubuh saya, tidak mengapa, ia sebagai tanda peringatan bahawa kita perlu lebih berhati-hati apabila berada di jalanraya.

Status saya sekarang masih lagi bujang, single dan belum berkahwin. Kini, saya bergelar seorang pelajar jurusan Asasi TESL di Universiti Teknologi MARA (UiTM) Kuantan, Pahang. Saya sudah pun menamatkan semester pertama di universiti itu dan sedang menikmati cuti di rumah.


Ini antara gambar terbaru saya di UiTM Kuantan.

Ini pula di Taman Gelora..

Dalam bilik kuliah kot..

Baiklah, pada kali ini, saya ingin mendedahkan keputusan undian yang diletakkan di blog ini sejak beberapa bulan yang lalu.. Undian ini dibuka untuk semua pengunjung blog saya, dan ia telah pun ditutup pada 22/09/2009. Keputusannya adalah seperti berikut..

Zuhdi Johan adalah seorang yang...

Bagus
17 undi (17%)
Kelakar
26 undi (26%)
Aneh
39 undi (40%)
Baik
20 undi (20%)
Jahat
9 undi (9%)
Menarik
19 undi (19%)
Mesra
19 undi (19%)
Memeningkan
10 undi (10%)
Suka Membantu
6 undi (6%)
Panas Baran
6 undi (6%)
Menyusahkan
18 undi (18%)
Kreatif
21 undi (21%)


Secara keseluruhannya, terdapat lebih kurang 97 orang telah mengundi. Setelah meneliti keputusan undian ini, saya mendapati bahawa pembaca blog saya lebih cenderung untuk mengundi saya sebagai seorang yang aneh. Persoalannya..

Adakah benar saya seorang yang aneh?

Apakah yang menyebabkan saya dianggap sebagai seorang yang aneh?

Adakah itu satu kesalahan jika saya ini aneh?

Agak memeranjatkan disini ya.. Hehe..

Tidak mengapa, selepas ini saya akan membawakan pula kepada anda kisah mengenai suasana kehidupan pelajar universiti. Nantikannya...

20 comments:

  1. ehh,aku de undi aneh ea..
    haha..
    ini adalah kerana aku juga aneh mungkin..kah3
    hehe..aneh itu pelik ke..@ unik shje..hmm,ok la tu..haha

    ReplyDelete
  2. rindu gile aku dgn ko. haha. aku macam trkujat je bile tibe2 ko update blog ni.

    ReplyDelete
  3. Salam dek~~ lama tak g blog adek~~ undi tu pun sis tak de join~ sory sesangat~ apa khabar sekarang?

    ReplyDelete
  4. benar, aneh itu unik dan tersendiri.

    tahniah kerana berjaya mengupdate blog anda.
    saya igt anda na biakan dia mati terkojol je.

    ReplyDelete
  5. benar, aneh itu unik dan tersendiri.

    tahniah kerana berjaya mengupdate blog anda.
    saya igt anda na biakan dia mati terkojol je.

    ReplyDelete
  6. haha!
    ko mmg aneh lorh..
    xsdar2 ker..
    huhu..
    aku slh seorg yg mngundi aneh kowt..
    hehehe..=p

    ReplyDelete
  7. lame jugak wa menanti entri lu sjak lu wat nam blog jadi 'menghadap mahkamah' itu hari.

    slamat mnjadi pelajar unibesiti.

    ReplyDelete
  8. hahahha.ko mmg aneh.aku vote ko tau........

    bagos2.update lah byk2.kalo takde keja..updatekan blog aku skali:P

    ReplyDelete
  9. aiiik, dh pulih dah... allahamduliah... teruzkan menulis yek

    ReplyDelete
  10. syukur la zuhdi dh smbuh..
    lame gile xjengah ke sni. huhu..

    ReplyDelete
  11. yer!aneh2!!
    err,,,,aneh2!!
    mmg aneh!kot..
    ;)

    ReplyDelete
  12. lame sbnrnye x singgah sini
    ye la owner blog pon jarang update kan? ble tgk2 blk, asal dr temerloh kan? ritu bru g temerloh da kenduri kwn opis..hehe
    tp sesat la plak time g umh die..
    pnt plak g sane time tu sbb sesat je memanjang...
    nk tnye ni, temerloh dkt mane?

    ReplyDelete
  13. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  14. gua pun x tau lu aneh ke ape?
    tp gua rasa lu pelik la..mcm gua.haha..

    ReplyDelete
  15. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  16. adik bukan seorang yang aneh. akak nak undi adik sbg seorang yang 'MENARIK' :) okess!~

    ReplyDelete
  17. ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨) ¸.•´¸.•*´¨)
    (¸.•´ (¸.•` * ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
    ........|___|...TE DESEO
    ........|000|...FELIZ NAVIDAD
    ........|000|...LLENA DE LUZ Y AMOR
    ........|000|...Y PROSPERIDAD
    ........|000|... FELIZ AÑO NUEVO 2010
    .........\00/.... Q ESTE AÑO SEA CARGADO
    ..........\0/..... DE BUENAS VIBRACIONES Y BUENOS DESEOS
    ...........||...... PARA TODOS, SON LOS SINCEROS DESEOS
    ...........||...... DE ANA
    ...........||......
    .........._||_....FELI... FIESTAS!!!
    ♥¸.•*¨)¸.•*¨)
    (¸.•´♥♥.¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨) ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)★¡¡¡Feliz Navidad!!!

    ReplyDelete
  18. 'saya ini aneh?'

    takde kesalahan disitu.

    ReplyDelete

Mari kita berlatih menaip...