Tuesday, April 14, 2009

Notis Pemberitahuan...

BY zuhdi IN , , , 8 comments

Hai, semua.. Ini hanyalah pesanan ringkas dari saya.. Selepas ini, saya akan bertolak ke Kuantan.. Saya telah dijemput oleh guru-guru di SEMSAS untuk membantu mereka, dalam persiapan menghadapi pertandingan Wind Orchestra.. Jadi, saya mungkin tidak dapat dihubungi dalam masa lima hari.. Ok, saya tak lama dah ni... Kejap lagi bas saya nak sampai la.. Saya nak ucapkan semoga berjaya tidak kira apa jua yang anda lakukan kepada semua... Hmm, minta maaf, jika tak dapat nak reply komen dan pesanan dari para pembaca sekalian.. Sekembalinya saya nanti, saya akan bawakan artikel yang menarik lagi untuk anda semua.. Nantikannya.. Jaga diri baik-baik.. Selamat tinggal ya, semua..


8 comments:

  1. ok..slamat jalan..jgn lupa pasai tag k..jawab jgn x jawab..
    baik2 accident..hehe

    ReplyDelete
  2. aku nk ckp aku akan rindu ko..
    tp takut ade kontroversi lak nnt!

    hahaha~
    :D

    ReplyDelete
  3. slamat jalan&slamat kmbali...abis la....rindu gila la dak ieyra 2 kt hang nt...:P

    ReplyDelete
  4. askum...
    salam perkenalan dari ira...
    lepas nie leh le jadik member blogged lak kite...leh kan???

    nanti view la blogged ira yer...
    ira82.blogspot.com...

    daa..
    askum...

    ReplyDelete
  5. baik2 jalan. sampai sana call ok...

    ReplyDelete

Mari kita berlatih menaip...