Thursday, April 23, 2009

Gambar Masa Muda-mudi Dulu...

BY zuhdi IN , , , , , , , , , , , 28 comments

Kali ini, saya nak berkongsi dengan para pembaca semua, gambar-gambar masa silam saya, di mana keadaan saya pada masa tersebut amat berbeza dengan sekarang.

Pada waktu tersebut saya masih belum terlibat dalam kegiatan seperti merempit di kampung, gangster jalanan, ah long, peras ugut, buli hamster dan banyak lagi.

Muka pun masih agak bersih, tidak terdapat parut kesan bertumbuk dengan jerawat, atau luka kerana bergaduh dengan rakan-rakan sebaya...

Nak berjalan ke kedai membeli jajan atau makanan ringan sengsorang pun masih takut-takut lagi rasanya....

Baiklah, dengan ini saya merasmikan pertunjukan galeri gambar nostalgia zaman dulu-dulu masa saya masih kecil..

Rumah lama di Keratong Dua.. Ade sapa tak bayar hutang dengan saya? Nak kena sodok ngan bulldozer ke?

Mana yang lain, saya dibiarkan keseorangankah?

Saya dan abang saya, Zakwan Johan masa kecil..


Ini adalah antara posing saya yang paling pelik pernah di snap..

Masa raya di rumah aki.., rasa-rasanya yang mana satu saya?(baju t-shirt merah..)

Mandi ramai-ramai masa banjir di Kg. Bukit Lada

Keceburrr!!! Air bersembur...
Fuhh!! Sejuknya air nih!!

Sila tekan imej-imej di atas untuk pemandangan yang lebih luas..
Ataupun anda juga boleh la menukar desktop komputer anda untuk mendapatkan imej yang lebih besar..

Ini sahaja gambar yang ingin dikongsikan dengan anda semua untuk kali ini.. Dipersilakan memberi komen ye..

Ohh, ya, hari ini juga merupakan hari yang berbahagia bagi saya sebab buat pertama kalinya berjaya menggoreng nasi goreng dengan sendirinya.. Haha, sedap!! Sape nak boleh la datang ke rumah saya..

Terima kasih...

28 comments:

  1. wah,,aku k org first bace...

    nk komen,gambar:
    no.2:kamu terbiar...wahahaha
    no.6&7:mndi air banjir...cam bez je..x prnah rase...

    nasi goreng tu..msti dh licin kne makan..sedaplaa kate kan..hehe

    ReplyDelete
  2. chomel chomel
    serupa conan plak ^_^

    ReplyDelete
  3. hahahhaha....
    2 x 5 je dgn muke ko skrg nie...
    xde beze sgt la...

    ReplyDelete
  4. dasyat nyer ko ....
    peras ugut?? merempit?? buli??
    ish..ish..!!!

    ReplyDelete
  5. Adik! dah pandai goreng nasi lepas ni boleh la masak makanan yg lain pulak aik! Rajin2 belajar masak nanti gelpren suka...hehehhehe

    ReplyDelete
  6. haha :D

    besh kan mse zaman muda mudi nih..

    sronok tak igt dunia..

    tp ble da bsar...urmmm...

    tak besh cm mse kecik.. :P

    hihi

    ReplyDelete
  7. hahaha...
    budak kecik pakai spek nmpk comel...
    wahaha...best giler ah time keci2...
    masa berat baru bapa kilo..
    huahuahau///

    ReplyDelete
  8. wah!!!
    da gambar zaman paki spek conan...
    hahaaaaa

    ReplyDelete
  9. haha..kecik2 dah pakai spek. mcm conan ek? cute pe..

    ReplyDelete
  10. wow!
    tu je perkataan yang dapat saye bagi.
    sila terima.
    huhu...

    ReplyDelete
  11. erk...
    knper muker yg pic last tuh laen ngn pic2 yg kt ats?
    haih...

    ReplyDelete
  12. Cute Je Gambar Kecil2 Kan.. Hehe..

    Bagi PA, Susah Dah Nak Dapat Gambar Lama.. Kebanyakannya Dah Hilang Masa Pindah Rumah Dulu..

    ReplyDelete
  13. rumah lame keratong dua?
    saye tinggal kat keratong 6..

    ReplyDelete
  14. Hih hi hi ... comel gambar lama yer ...

    ReplyDelete
  15. gambar yang tgh pegang keta mainan
    tu cute,...

    ReplyDelete
  16. salam,
    mekaseh atas lawatan kamu ke blog saye.

    nice to c ya~

    ReplyDelete
  17. ciut gak kamu masa ke kecik2 ye zuhdi. dah besarpun muka masih sejibik.

    ReplyDelete
  18. best yer waktu kecil2 dulu...free from problem but mostly create problem. hehehe!!

    camne interview? da kemajuan tak?

    dijemput sertai contest di blog saya jika ada kelapangan.

    ReplyDelete
  19. keep on blogging dik! muahhh! ;-)

    ReplyDelete
  20. terima kasih.
    keep up the good work!

    ReplyDelete
  21. salam kenal... comey comey nyerr adik2 nih...en zuhdi bleh tak nak tnya mcm mana buat watermark yg ada background warna tu??

    ReplyDelete
  22. nasi goreng tu lau dipos laju xbule ka?

    huhu...

    ReplyDelete
  23. jgn lupe grg lagi ya.
    saya ni suka mkn.

    ReplyDelete

Mari kita berlatih menaip...