Wednesday, March 04, 2009

Aku terkena lagi!!!

BY zuhdi IN , , , , , 4 comments

Aku ingin mulakan hariku dengan senyuman, tetiba aku digemparkan dengan satu berita yang agak kurang manis...Rakan seblogger aku, si Arip Leman tu tagged aku. Hadoi, kena buat lagi la maknanya menda-menda tagged ni. Kalau ikutkan hati, aku malas je nak buat, tapi sebab aku pun dah kekeringan idea nak update blog ni, aku buat jela...Lagipun, soalan untuk kali ni agak berbeza berbanding yang tagged terdahulu...

Rules

1. List these rules on your blog.
2. Share 7 facts about yourself on your blog.
3. Tell 6 unspectacular quirks of yours.
4. Tag 7 people at the end of your post by leaving their names as well as links to their blogs.
5. Link the person who tagged you.
6. Leave a comment for each blogger you've tagged.

7 Facts Of Myself

- Ahmad Zuhdi Johan...
- terkenal dengan panggilan Madzuh oleh rakan-rakan...
- selalu merayau-rayau di internet...
- meminati anime Bleach...
- masih single tapi tak pasti available ke tak...
- gemar bermain dengan hamster...
- tidak suka mencarut...

6 Unspectacular Quirks

- aku pakai no. Digi...
- tak pernah couple sejak dilahirkan...
- makan tidak mengikut jadual...
- sahabat-sahabat selalu buat miss call kat aku...
- suka tenung orang lain, pastu orang tu tenung balik kemudian entahla...
- selalu bermain sms dengan cikguku...

The Lucky One to be Tagged..

1. dah
2. tak
3. nak
4. tag
5. sesapa
6. lagi
7. hahaha...


4 comments:

Mari kita berlatih menaip...